Warning about #1965 so if we release 8.0 without fixing that bug, hopefully nobody will stumble over it.

install-platforms
Julius Michaelis 2018-01-27 22:21:18 +01:00
parent 41cecc6a6f
commit d175f776ad
3 changed files with 12 additions and 0 deletions

View File

@ -347,6 +347,7 @@ IDS_DLG_LEAGUESIGNUPON=Liga-Anmeldung auf %s
IDS_DLG_LOBBY=Lobby
IDS_DLG_LOG=Fehlermeldungen
IDS_DLG_MISSIONACCESS=Missionszugang
IDS_DLG_NETRESUME=Du hast soeben ein Spiel im Netzwerkmodus gespeichert.|Es ist unwahschreinlich, dass der Spielstand als Netzwerkspiel fortgesetzt werden kann.|Dies ist ein bekannter Fehler.
IDS_DLG_NETSTART=Netzwerkspiel starten
IDS_DLG_NETWORK=Netzwerk
IDS_DLG_NO=&Nein

View File

@ -347,6 +347,7 @@ IDS_DLG_LEAGUESIGNUPON=League Login on %s
IDS_DLG_LOBBY=Lobby
IDS_DLG_LOG=Error Log
IDS_DLG_MISSIONACCESS=Mission Access
IDS_DLG_NETRESUME=You just saved a game in network mode.|It is unlikely that this save can be resumed as a network game.|This is a known error.
IDS_DLG_NETSTART=Start Network Game
IDS_DLG_NETWORK=Network
IDS_DLG_NO=&No

View File

@ -1981,6 +1981,16 @@ bool C4Game::QuickSave(const char *strFilename, const char *strTitle, bool fForc
// Success
Log(LoadResStr("IDS_CNS_GAMESAVED"));
// Warning about network saves
if (Network.isEnabled())
::pGUI->ShowMessageModal(
LoadResStr("IDS_DLG_NETRESUME"),
LoadResStr("IDS_CNS_GAMESAVED"),
C4GUI::MessageDialog::btnOK,
C4GUI::Ico_Error
);
return true;
}