Raid: Fix goal descroptions and buckets in Mave's foundry.

stable-7
Sven Eberhardt 2016-01-15 19:09:06 -05:00 committed by Maikel de Vries
parent b0ae8fae84
commit ba82f5c3ac
4 changed files with 7 additions and 5 deletions

View File

@ -352,8 +352,10 @@ func InitializeObjects()
Crate001->CreateContents(Hammer);
ToolsWorkshop001->CreateContents(Hammer, 2);
Foundry002->CreateContents(Bucket, 3);
CreateObjectAbove(Bucket, 435, 1271);
CreateObjectAbove(Bucket, 943, 775);
CreateObjectAbove(Bucket, 944, 775);
CreateObjectAbove(Bucket, 946, 775);
CreateObjectAbove(Crate, 2849, 607);
CreateObjectAbove(Crate, 444, 1271);

View File

@ -114,7 +114,7 @@ Mave7=Wie komme ich über den See?
Mave8=Du könntest meinen Hochofen nutzen, um Lehm zu bauen.
Mave9=Wie funktioniert das mit dem Lehm?
Mave10=Oh, das ist ganz einfach: Fülle einen Eimer{{Bucket}} mit Erde und ein Fass{{Barrel}} mit Wasser, lege beides in den Hochofen und starte die Lehmproduktion.
Mave11=Die Werkzeuge im Hochofen kannst du benutzen.
Mave11=Die Werkzeuge beim Hochofen kannst du benutzen.
Mave12=Wohin führt der Fahrstuhlschacht?
Mave13=Das ist der Fahrstuhl zur Kammer mit unseren Ölreserven. Leider ist der Weg von einem Vulkan geflutet. Hm. Vielleicht könnte man das Wasser aus dem See benutzen, um die Lava abzukühlen.
MaveBye=Tschüss.

View File

@ -114,7 +114,7 @@ Mave7=How do I cross the lake?
Mave8=You could use my foundry to build some loam.
Mave9=How do I build loam?
Mave10=Oh, that is easy: Fill a bucket{{Bucket}} with earth and fill a barrel{{Barrel}} with water. Then put both into the foundry and produce loam.
Mave11=You can find the necessary tools in my foundry.
Mave11=You can find the necessary tools in and in front of my foundry.
Mave12=Where does this elevator shaft lead?
Mave13=This elevator leads to the chamber with our oil reserves. Unfortunately, the path got flooded by the volcano. Maybe water from the lake can be used to extinguish the lava?
MaveBye=Bye.

View File

@ -128,14 +128,14 @@ public func IsFulfilled() { return true; }
// Overload: return the current description for this goal.
public func GetDescription(int plr)
{
return "WARNING: GetDescription(int plr) not overloaded by goal";
return this.Description ?? "WARNING: GetDescription(int plr) not overloaded by goal";
}
protected func Activate(plr)
{
if (IsFulfilled())
return(MessageWindow("$MsgGoalFulfilled$", plr));
return MessageWindow(GetProperty("Description"), plr);
return MessageWindow(this->GetDescription(plr));
}
// Scenario sacing